آبی دلها(هواداران استقلال)

مدافع مس کرمان که شایعه‎ی بازگشتش به استقلال در نیم فصل شنیده می‎شود گفت: هنوز هیچ چیز معلوم نیست و پیشنهاد فقط در حد حرف است.

 

کوشکی افزود: هر بازیکنی دوست دارد در تیم بزرگی مثل استقلال بازی کند، اگر پیشنهاد این تیم جدی باشد دوست دارم به استقلال برگردم.

وی تصریح کرد: پیوستنم به استقلال باید دو طرفه باشد و خودم را برای بازگشت به تیم محبوبم به آب و آتش نمی‎زنم.

مدافع لرستانی با اشاره به چهار سال حضورش در استقلال، خاطرنشان کرد: چون از تیم عوض کردن زیاد خوشم نمی‎آید، گر شرایط مهیا می‎بود در استقلال می ماندم و فکر کنم برای رفتن از استقلال احساسی تصمیم گرفتم.

کوشکی که از ناحیه‎ی عضله پا مصدوم شده در این مورد اظهار کرد: هرچند هنوز کمی درد دارم اما نسبت به روزهای قبل خیلی بهتر شده‎ام و باید چند روز دیگر فیزیوتراپی کنم.

وی که در دو دیدار قبلی مس غایب بوده با بیان اینکه نرم دویدن را شروع کرده‎ام یادآورشد: به بازی با پرسپولس هم نمی‎رسم.

بازیکن مس کرمان درباره شرایط این تیم گفت: بعد از برد قاطع مقابل سپاهان و بدست آوردن اولین پیروزی روحیه تیم خیلی خوب است و با خیال راحت تری تمرین می‎کنند.

کوشکی با بیان اینکه در دیدار با سپاهان هم خوب بازی کردیم وهم نتیجه خوبی گرفتیم، تاکید کرد: در اکثر بازیهای این فصل خوب بازی می‎کردیم، ولی نمی‎توانستیم از موقعیت‎ها استفاده کنیم که مقابل سپاهان این طلسم را شکستیم.

وی برد مقتدرانه تیم ملی مقابل بحرین را پیشرفت فوتبال کشور دانست و افزود: فوتبال ایران خیلی غنی است و اگر بیشتر به این ورزش اهمیت بدهند نتایج بهتری در عرصه‎های بین‎المللی گرفته می‎شود.

بازیکن سابق استقلال با ابراز رضایت از نحوه بازی تیم ملی، بیان کرد: به شخصه از این بازی لذت بردم و معتقدم این‎گونه بازیهای ملی باعث پیشرفت تیمهای باشگاهی نیز می‎شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Babak ׀ تاریخ: شنبه 23 مهر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره ابیدلها

سلام.به وبلاگ آبی دلهاخوش آمدید.دربخش نظرسنجی شرکت کنیدوبانظرهایتان به بهترشدن وبلاگ کمک کنید.


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , abidelha.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
| Template By: mahdi_ashtari